NELLY FURTADO - "SAY IT RIGHT"



TÍTULO: SAY IT RIGHT (DILO BIEN)
INTÉRPRETE: NELLY FURTADO



In the day
EN EL DÍA
In the night
EN LA NOCHE
Say it right
DILO BIEN
Say it all
DILO TODO
You either got it
O LO TIENES
Or you don't
O NO
You either stand or you fall
O TE PARAS O CAES
When your will is broken
CUANDO TU VOLUNTAD ESTÁ ROTA
When it slips from your hand
CUANDO DE DESLIZA DE TU MANO
When there's no time for joking
CUANDO NO HAY TIEMPO PARA BROMAS
There's a hole in the plan
HAY UN AGUJERO EN EL PLAN

Oh you don't mean nothing at all to me
OH TÚ NO SIGNIFICAS NADA PARA MÍ
No you don't mean nothing at all to me
OH TÚ NO SIGNIFICAS NADA PARA MÍ
But you got what it takes to set me free
PERO TENÍAS LO NECESARIO PARA LIBERARME
Oh you could mean everything to me
OH PUDISTE SIGNIFICAR TODO PARA MÍ

I can't say that I'm not lost and at fault
NO PODRÍA DECIR QUE NO ESTOY PERDIDA Y EN DESGRACIA
I can't say that I don't love the light and the dark
NO PODRÍA DECIR QUE NO ME GUSTA LA LUZ Y LA OSCURIDAD
I can't say that I don't know that I am alive
NO PODRÍA DECIR QUE NO SÉ QUE ESTOY VIVA
And all of what I feel I could show
Y TODO LO QUE SIENTO PODRÍA MOSTRÁRTELO
You tonight you tonight
ESTA NOCHE... ESTA NOCHE

Oh you don't mean nothing at all to me
OH TÚ NO SIGNIFICAS NADA PARA MÍ
No you don't mean nothing at all to me
OH TÚ NO SIGNIFICAS NADA PARA MÍ
But you got what it takes to set me free
PERO TENÍAS LO NECESARIO PARA LIBERARME
Oh you could mean everything to me
OH PUDISTE SIGNIFICAR TODO PARA MÍ

From my hands I could give you
DE MIS MANOS PODRÍA DARTE
Something that I made
ALGO QUE HICE
From my mouth I could sing you another brick that I laid
DE MI BOCA PODRÍA CANTARTE OTRO LADRILLO QUE DERRUMBÉ
From my body I could show you a place God knows
DE MI CUERPO PODRÍA MOSTRARTE UN LUGAR QUE DIOS CONOCE
You should know the space is holy
DEBERÍAS SABER QUE ESE ESPACIO ES SAGRADO
Do you really want to go?
¿REALMENTE QUIERES IR?

No hay comentarios.:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...