50 CENT feat. JUSTIN TIMBERLAKE & TIMBALAND- "SHE WANTS IT"



TITULO: SHE WANTS IT (ELLA LO QUIERE)
ARTISTA: 50 CENT con JUSTIN TIMBERLAKE y TIMBALAND


Something special,
- ALGO ESPECIAL,
Unforgettable,
- INOLVIDABLE,
50 Cent (cent),
- 50 CENT (CENT),
Justin (tin),
- JUSTIN (TIN),
Timbaland (land),
- TIMBALAND (LAND),
God damn (damn)
- DEMONIOS,

[50 Cent]
She she, she want it, I want to give it to her
- ELLA ELLA, ELLA LO QUIERE, YO QUIERO DARSELO
She know that, it's right here for her
- ELLA LO SABE QUE, ESTÁ JUSTO AQUÍ PARA ELLA
I want to, see you break it down
- QUIERO, VERTE DESTROZARLO
I'm ballin', throwing money around
- ESTOY VIVIENDO LA VIDA, LANZANDO DINERO ALREDEDOR

She work it girl, she work the pole
- ELLA LO TRABAJA, ELLA TRABAJA EL POSTE
She break it down, she take it low
- ELLA LO DESTROZA, ELLA LO TOMA BAJO
She fine as hell, she about the dough
- ELLA ES MUY BUENA, ELLA ESTÁ SOBRE EL RESTO
She doing her thing out on the floor
- ELLA ESTÁ HACIENDO SUS COSAS EN LA PISTA
Her money money, she makin' makin'
- SU DINERO DINERO, ELLA LO ESTÁ HACIENDO HACIENDO
Look at the way she shakin' shakin'
- MÍRALA COMO LO SACUDE SACUDE
Make you want to touch it, make you want to taste it
- HACE QUE LO QUIERAS TOCAR, HACE QUE LO QUIERAS SABOREAR
Have you lustin' for her, go crazy face it
- SINTIENDO DESEOS POR ELLA, TE VUELVE LOCO ASÚMELO
Now don't stop, get it, get it
- AHORA NO TE DETENGAS, TÓMALO, TÓMALO

The way she shakin' make you want to hit it
- LA FORMA QUE LO SACUDE HACE QUE QUIERAS GOLPEARLO
Think she double jointed from the way she split
- PIENSAS QUE SE LESIONÓ POR LA FORMA EN QUE SE ABRIÓ
Got you're head fucked up from the way she did it
- TE ARRUINÓ LA CABEZA DE LA FORMA QUE LO HIZO
She's so much more than you're used to
- ELLA ES MUCHO MAS DE LO QUE ACOSTUMBRABAS
She know's just how to move to seduce you
- ELLA SABE COMO MOVERSE PARA SEDUCIRTE
She gone do the right thing and touch the right spot
- ELLA HARÁ LO CORRECTO Y TOCARÁ EL PUNTO EXACTO
Dance in you're lap till you're ready to pop
- BAILARÁ EN TU REGAZO HASTA QUE ESTÉS LISTO PARA ESTALLAR

She always ready, when you want it she want it
- ELLA ESTÁ SIEMPRE LISTA, CUANDO TÚ QUIERES ELLA QUIERE
Like a nympho, the info, I show you where to meet her
- COMO UNA NINFÓMANA, LA INFORMACIÓN, TE MOSTRARÉ DONDE CONOCERLA
On the late night, till daylight the club jumpin'
- TARDE EN LA NOCHE, HASTA EL AMANECER EL CLUB "PRENDIDO"
If you want a good time, she gone give you what you want
- SI QUIERES UNA BUEN MOMENTO, ELLA TE DARÁ LO QUE QUIERES

[Timbaland]
Let talk to you
- (DÉJAME HABLARTE)

[Justin Timberlake]
Baby this a new age, you like my new craze
- CARIÑO ESTA ES UNA NUEVA ERA, ERES COMO MI NUEVA MANÍA
Let's get together maybe we can start a new phase
- JUNTÉMONOS QUIZÁS PODAMOS EMPEZAR UNA NUEVA FASE
The smokes got the club all hazy, spotlights don't do you justice baby
- EL HUMO PUSO EL CLUB BRUMOSO, LOS FOCOS NO TE HACEN JUSTICIA CARIÑO
Why don't you come over here, you got me saying
- PORQUE NO VIENES ACÁ, ME TIENES DICIENDO

Aayooh
I'm tired of using technology, why don't you sit down on top of me?
- ESTOY CANSADO DE USAR LA TECNOLOGÍA, ¿POR QUÉ NO TE SIENTAS ENCIMA MIO?

Aayooh
I'm tired of using technology, I need you right in front of me?
- ESTOY CANSADO DE USAR LA TECNOLOGIA, TE NECESITO EN FRENTE MIO
Ooh, she wants it, uh uh, she wants it
- OOH, ELLA LO QUIERE, UH UH, ELLA LO QUIERE
Ooh, she wants it, (so), I gotta give it to her,
- OOH, ELLA LO QUIERE, (ASÍ QUE), TENGO QUE DÁRSELO
Ooh, she wants it, uh uh, she wants it
- OOH, ELLA LO QUIERE, UH UH, ELLA LO QUIERE
Ooh, she wants it, (so), I gotta give it to her,
- OOH, ELLA LO QUIERE, (ASÍ QUE), TENGO QUE DÁRSELO

[Timbaland]
Your hips, your thighs, you got me hypnotized, let me tell you
- TUS CADERAS, TUS MUSLOS, ME TIENES HIPNOTIZADO, DÉJAME DECÍRTELO
Your hips, your thighs, you got me hypnotized, let me tell you
- TUS CADERAS, TUS MUSLOS, ME TIENES HIPNOTIZADO, DÉJAME DECÍRTELO
Your hips, your thighs, you got me hypnotized, let me tell you
- TUS CADERAS, TUS MUSLOS, ME TIENES HIPNOTIZADO, DÉJAME DECÍRTELO
Your hips, your thighs, you got me hypnotized, let me tell you
- TUS CADERAS, TUS MUSLOS, ME TIENES HIPNOTIZADO, DÉJAME DECÍRTELO

[50 Cent]
Got a thing for that thing she got
- TENGO ALGO POR LO QUE ELLA TIENE
The way she make it shake, the way she make it pop
- LA FORMA EN QUE HACE QUE SE SACUDA, LA MANERA EN QUE LO HACE SALTAR
Make it rain for us so she don't stop
- HACIENDO LLUVIA PARA NOSOTROS PARA NO DETENERSE
I ain't got to move, I can sit and watch
- NO TENGO QUE MOVERME, PUEDO SENTARME Y MIRAR
In her fantasy, there's plain to see
- EN SUS FANTASÍAS, HAY MUCHO QUE MIRAR
Just how it be, on me, backstrokin', sweat soaking
- SIMPLEMENTE COMO SERÍA, SOBRE MÍ, DE ESPALDAS, EMPAPADOS EN SUDOR
All into my set sheets
- TODO EN MIS SÁBANAS
When she ready to ride, I'm ready to roll
- CUANDO ESTÉ LISTA MARA MONTAR, ESTOY LISTO PARA RODAR
I'll be in this bitch till the club close
- ESTARÉ EN ESTA PUTA HASTA QUE EL CLUB CIERRE
What should I do, one thing on all fours
- ¿QUÉ DEBERIA HACER?, UNA COSA SOBRE LAS CUATRO
Now that that shit should be against the law
- AHORA, ESO DEBERÍA SER EN CONTRA DE LA LEY
From side to side, let the ride, break it down (down down)
- DE LADO A LADO, DEJA QUE EL PASEO, LO DESTROCÉ (TROCÉ TROCÉ)
You know I like, when you hike and you throw it all around
- SABES QUE ME GUSTA, CUANDO CAMINAS Y LO LANZAS TODO AL REDEDOR
Different style, different move, damn I like the way you move
- ESTILO DIFERENTE, MOVIMIENTO DIFERENTE, DEMONIOS ME GUSTA COMO TE MUEVES
Girl you got me thinking about, all the things I do to you
- NENA ME PUSISTE A PENSAR, EN TODAS LAS COSAS QUE TE HAGO
Let's get it poppin' shorty we can switch positions
- VAMOS A SACUDIRLO NENA PODEMOS CAMBIAR POSICIONES
From the couch to the counters in my kitchen
- DESDE EL SILLÓN A LOS MUEBLES EN MI COCINA


[Justin Timberlake]
Baby this a new age, you like my new craze
- CARIÑO ESTA ES UNA NUEVA ERA, ERES COMO MI NUEVA MANÍA
Let's get together maybe we can start a new phase
- JUNTÉMONOS QUIZÁS PODAMOS EMPEZAR UNA NUEVA FASE
The smokes got the club all hazy, spotlights don't do you justice baby
- EL HUMO PUSO EL CLUB BRUMOSO, LOS FOCOS NO TE HACEN JUSTICIA CARIÑO
Why don't you come over here, you got me saying
- PORQUE NO VIENES ACÁ, ME TIENES DICIENDO

Aayooh
I'm tired of using technology, why don't you sit down on top of me?
- ESTOY CANSADO DE USAR LA TECNOLOGÍA, ¿POR QUÉ NO TE SIENTAS ENCIMA MIO?

Aayooh
I'm tired of using technology, I need you right in front of me?
- ESTOY CANSADO DE USAR LA TECNOLOGIA, TE NECESITO EN FRENTE MIO
Ooh, she wants it, uh uh, she wants it
- OOH, ELLA LO QUIERE, UH UH, ELLA LO QUIERE
Ooh, she wants it, (so), I gotta give it to her,
- OOH, ELLA LO QUIERE, (ASÍ QUE), TENGO QUE DÁRSELO
Ooh, she wants it, uh uh, she wants it
- OOH, ELLA LO QUIERE, UH UH, ELLA LO QUIERE
Ooh, she wants it, (so), I gotta give it to her,
- OOH, ELLA LO QUIERE, (ASÍ QUE), TENGO QUE DÁRSELO

[Timbaland]
Your hips, your thighs, you got me hypnotized, let me tell you
- TUS CADERAS, TUS MUSLOS, ME TIENES HIPNOTIZADO, DÉJAME DECÍRTELO
Your hips, your thighs, you got me hypnotized, let me tell you
- TUS CADERAS, TUS MUSLOS, ME TIENES HIPNOTIZADO, DÉJAME DECÍRTELO
Your hips, your thighs, you got me hypnotized, let me tell you
- TUS CADERAS, TUS MUSLOS, ME TIENES HIPNOTIZADO, DÉJAME DECÍRTELO
Your hips, your thighs, you got me hypnotized, let me tell you
- TUS CADERAS, TUS MUSLOS, ME TIENES HIPNOTIZADO, DÉJAME DECÍRTELO

No hay comentarios.:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...