3 DOORS DOWN - "HERE WITHOUT YOU"



TÍTULO: HERE WITHOUT YOU (AQUÍ SIN TI)
ARTISTA: 3 DOORS DOWN



A hundred days have made me older
- 100 DÍAS ME HAN HECHO MAS VIEJO
Since the last time that I saw your pretty face
- DESDE LA ÚLTIMA VEZ QUE VI TU CARA BONITA
A thousand lies have made me colder
- 1000 RAYOS ME HAN HECHO MAS FRÍO
And I don't think I can look at this the same
- Y NO CREO QUE PUEDA VER ESTO DE LA MISMA MANERA

But all the miles that separate
- PERO TODAS LAS MILLAS QUE NOS SEPARAN
Disappear now when I'm dreaming of your face
- DESAPARECEN AHORA CUANDO SUEÑO CON TU CARA

I'm here without you, baby
- ESTOY AQUÍ SIN TI CARIÑO
But you're still on my lonely mind
- PERO SIGUES EN MI SOLITARIA MENTE
I think about you, baby
- PIENSO EN TI CARIÑO
And I dream about you all the time
- Y SUEÑO CONTIGO TODO EL TIEMPO
I'm here without you, baby
- ESTOY AQUÍ SIN TI CARIÑO
But you're still with me in my dreams
- PERO SIGUES CONMIGO EN MIS SUEÑOS
And tonight it's only you and me, yeah.
- Y ESTA NOCHE SÓLO SOMOS TÚ Y YO, SÍ

The miles just keep rollin'
- LAS MILLAS SIMPLEMENTE SIGUEN PASANDO
As the people leave their way to say hello
- MIENTRAS LAS PERSONAS DEJAN SU CAMINO PARA DECIR  HOLA
I've heard this life is overrated
- HE OÍDO QUE ESTA VIDA ESTÁ SOBRE VALORADA
But I hope that it gets better as we go, oh, yeah, yeah
- PERO ESPERO QUE ESO MEJORE MIENTRAS SEGUIMOS, OH, SÍ SÍ

I'm here without you, baby
- ESTOY AQUÍ SIN TI CARIÑO
But you're still on my lonely mind
- PERO SIGUES EN MI SOLITARIA MENTE
I think about you, baby
- PIENSO EN TI CARIÑO
And I dream about you all the time
- Y SUEÑO CONTIGO TODO EL TIEMPO
I'm here without you, baby
- ESTOY AQUÍ SIN TI CARIÑO
But you're still with me in my dreams
- PERO SIGUES CONMIGO EN MIS SUEÑOS
And tonight, girl, its only you and me
- Y ESTA NOCHE, NENA, SOMOS SÓLO TÚ Y YO

Everything I know,
- TODO LO QUE SÉ,
and anywhere I go (oh whoa)
- Y A DONDE SEA QUE VOY
It gets hard but it won't take away my love (oh whoa)
- SE PONE DIFÍCIL PERO NO APARTARÉ MI AMOR
And when the last one falls
- Y CUANDO EL ÚLTIMO CAIGA,
When it's all said and done
- CUANDO TODO ESTÉ DICHO Y HECHO
It gets hard but it wont take away my love, whoa, oh, oh
- SE PONE DIFÍCIL PERO NO APARTARE MI AMOR

I'm here without you, baby
- ESTOY AQUÍ SIN TI CARIÑO
But you're still on my lonely mind
- PERO SIGUES EN MI SOLITARIA MENTE
I think about you, baby
- PIENSO EN TI CARIÑO
And I dream about you all the time
- Y SUEÑO CONTIGO TODO EL TIEMPO
I'm here without you, baby
- ESTOY AQUÍ SIN TI CARIÑO
But you're still with me in my dreams
- PERO SIGUES CONMIGO EN MIS SUEÑOS
And tonight, girl, it's only you and me
- Y ESTA NOCHE, NENA, SOMOS SÓLO TÚ Y YO

No hay comentarios.:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...