A-HA - "EARLY MORNING"



TÍTULO: EARLY MORNING (TEMPRANO EN LA MAÑANA)
ARTISTA: A-HA



Early morning
TEMPRANO EN LA MAÑANA
Eight o'clock precise
OCHO EN PUNTO PRECISAS
I see the lonely August sun arise
VEO AL SOLITARIO SOL DE AGOSTO ELEVARSE

Say you know
DI QUE SABES
You will
QUE TÚ
Move me like you do
ME MOVERÁS COMO LO HACES

Out on the fields...
ALLÁ EN LOS CAMPOS...
I'm waiting the whole night through
HE ESPERANDO TODA LA NOCHE HASTA EL FINAL
Early morning, early morning, yeah
TEMPRANO EN LA MAÑANA, TEMPRANO EN LA MAÑANA, SÍ

Ran the whole way
CORRÍ TODO EL CAMINO
Down to the tracks
HASTA LAS RUTAS
Through the doorway
A TRAVÉS DE LA ENTRADA
Then a last look back
ENTONCES UNA ÚLTIMA MIRADA ATRÁS

Say you know
DI QUE SABES
You will
QUE TÚ
Save me like you do
ME SALVARÁS COMO LO HACES

Out on the fields...
ALLÁ EN LOS CAMPOS...
I've waited the whole night through
HE ESPERANDO TODA LA NOCHE HASTA EL FINAL
Early morning, early morning, yeah
TEMPRANO EN LA MAÑANA, TEMPRANO EN LA MAÑANA, SI

I climbed all the stairways
SUBÍ TODAS LAS ESCALERAS
To find the rooftop clear
PARA ENCONTRAR A LA AZOTEA LIMPIA
Got the shotgun lying with me here
TOMÉ LA ESCOPETA QUE YACE AQUI CONMIGO
Say you know
DI QUE SABES
You will
QUE TÚ
Move me like you do
ME MOVERÁS COMO TU LO HACES

Out on the fields...
ALLÁ EN LOS CAMPOS...
You know how it feels, yeah
TÚ SABES COMO SE SIENTE, SÍ
Early morning, early morning, yeah
TEMPRANO EN LA MAÑANA, TEMPRANO EN LA MAÑANA, SÍ

Early morning
TEMPRANO EN LA MAÑANA
Eight o'clock precise
OCHO EN PUNTO PRECISAS
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...