3 DOORS DOWN - "LET ME BE MYSELF"



TÍTULO: LET ME BE MYSELF (DÉJAME SER YO MISMO)
ARTISTA: 3 DOORS DOWN


I guess i just got lost
- SUPONGO QUE ME PERDÍ
Bein' someone else
- SIENDO OTRA PERSONA
I tried to kill the pain
- INTENTÉ MATAR EL DOLOR
Nothin ever helped
- NUNCA NADA SIRIVIÓ
I left myself behind
- ME DEJÉ A MI MISMO ATRÁS
Somewhere along the way
- EN ALGÚN LUGAR A LO LARGO DEL CAMINO
Hopin to come back around
- ESPERANDO VOLVER
To find myself someday
- PARA ENCONTRARME ALGÚN DÍA

Lately i'm so tired of waiting for you
- ÚLTIMAMENTE ESTOY TAN CANSADO DE ESPERAR POR TI
To say that it's ok, but tell me
- PARA DECIR QUE ESTÁ BIEN, PERO DIME
Please, would you one time
- POR FAVOR, ALGUNA VEZ TÚ
Just let me be myself
- SIMPLEMENTE ¿ME DEJARÍAS SER YO MISMO?
So i can shine with my own light
- PARA PODER BRILLAR CON MI PROPIA LUZ
Let me be myself
- DÉJAME SER YO MISMO
Would you let me be myself
- ¿ME DEJARÍAS SER YO MISMO?

I'll never find my heart
- NUNCA ENCONTRARÉ MI CORAZÓN
Behind someone else
- DETRÁS DE OTRA PERSONA
I'll never see the light of day
- NUNCA VERÉ LA LUZ DEL DÍA
Living in this cell
- VIVIENDO EN ESTA CELDA
It's time to make my way
- ES HORA DE ABRIRME PASO
Into the world i knew
- HACIA EL MUNDO QUE CONOCÍA
Take back all of these times
- RETOMAR TODOS ESOS MOMENTOS
That i gave in to you
- QUE ENTREGUÉ A TI

Lately i'm so tired of waiting for you
- ÚLTIMAMENTE ESTOY TAN CANSADO DE ESPERAR POR TI
To say that it's ok, but tell me
- PARA DECIR QUE ESTÁ BIEN, PERO DIME
Please, would you one time
- POR FAVOR, ALGUNA VEZ TÚ
Just let me be myself
- SIMPLEMENTE ¿ME DEJARÍAS SER YO MISMO?
So i can shine with my own light
- PARA PODER BRILLAR CON MI PROPIA LUZ
Let me be myself
- DÉJAME SER YO MISMO

That's all i've ever wanted from this world
- ESO ES TODO LO QUE HE QUERIDO DE ESTE MUNDO
Is to let me be me
- ES QUE ME DEJE SER YO

Please would you one time
- POR FAVOR, ALGUNA VEZ TÚ
Let me be myself
- SIMPLEMENTE ¿ME DEJARÍAS SER YO MISMO?
So i can shine with my own light
- PARA PODER BRILLAR CON MI PROPIA LUZ
Let me be myself
- DÉJAME SER YO MISMO

Please would you one time
- POR FAVOR, ALGUNA VEZ TÚ
Let me be myself
- SIMPLEMENTE ¿ME DEJARÍAS SER YO MISMO?
So i can shine with my own light
- PARA PODER BRILLAR CON MI PROPIA LUZ
Let me be myself
- DÉJAME SER YO MISMO

For a while, if you don't mind
- POR UN MOMENTO, SI NO TE MOLESTA
Let me be myself
- DÉJAME SER YO MISMO
So i can shine with my own light
- PARA PODER BRILLAR CON MI PROPIA LUZ
Let me be myself
- DÉJAME SER YO MISMO
Would you one time... oooh
- ALGUNA VES TÚ... OOOH
Let me be myself
- DÉJAME SER YO MISMO
Let me be me
- DÉJAME SER YO
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...