ADELE - "SKYFALL"


TÍTULO: SKYFALL (SE CAE EL CIELO, CHAPARRÓN, LLUVIA INTENSA)
ARTISTA: ADELE


This is the end 
ESTE ES EL FIN
Hold your breath and count to ten 
AGUANTA LA REPIRACIÓN Y CUENTA HASTA DIEZ
Feel the earth move and then 
SIENTE A LA TIERRA MOVERSE Y ENTONCES
Hear my heart burst again 
ESCUCHA MI CORAZÓN EXPLOTAR DE NUEVO
For this is the end 
PUES ESTE ES EL FIN
I've drowned and dreamt this moment 
ME HE AHOGADO Y SOÑADO ESTE MOMENTO
So overdue, I owe them 
TAN RETRASADO, ESTOY EN DEUDA CON ELLOS
Swept away, I'm stolen 
BARRIDOS, ESTOY APARTADA

Let the sky fall
DEJA QUE EL CIELO CAIGA
When it crumbles 
CUANDO SE DESMORONE
We will stand tall 
NOS VAMOS A QUEDAR DE PIE
Face it all together
ENFRENTAREMOS TODO JUNTOS

Let the sky fall
DEJA QUE EL CIELO CAIGA
When it crumbles 
CUANDO SE DESMORONE
We will stand tall 
NOS VAMOS A QUEDAR DE PIE
Face it all together
ENFRENTAREMOS TODO JUNTOS
At skyfall
EN EL CHAPARRÓN
That skyfall
ESE CHAPARRÓN

Skyfall is where we start 
EN EL CHAPARRÓN ES DONDE COMENZAMOS
A thousand miles and poles apart 
SEPARADOS POR MILES DE MILLAS Y POLOS OPUESTOS
Where worlds collide and days are dark 
DONDE CHOCAN LOS MUNDOS Y LOS DÍAS SON OSCUROS
You may have my number, You can take my name 
PUEDE QUE TENGAS MI NÚMERO, PUEDES TOMAR MI NOMBRE
But you'll never have my heart 
PERO NUNCA TENDRÁS MI CORAZÓN

Let the sky fall (let the sky fall) 
DEJA QUE EL CIELO CAIGA
When it crumbles (when it crumbles)
CUANDO SE DESMORONE
We will stand tall (we will stand tall)
NOS VAMOS A QUEDAR DE PIE
And face it all together
Y ENFRENTAREMOS TODO JUNTOS

Let the sky fall (let the sky fall) 
DEJA QUE EL CIELO CAIGA
When it crumbles (when it crumbles)
CUANDO SE DESMORONE
We will stand tall (we will stand tall)
NOS VAMOS A QUEDAR DE PIE
And face it all together
Y ENFRENTAREMOS TODO JUNTOS
At skyfall
EN EL CHAPARRÓN

(Let the sky fall
(DEJA QUE EL CIELO CAIGA
When it crumbles
CUANDO SE DESMORONE
We will stand tall)
NOS VAMOS A QUEDAR DE PIE)

(Let the sky fall
(DEJA QUE EL CIELO CAIGA
When it crumbles
CUANDO SE DESMORONE
We will stand tall)
NOS VAMOS A QUEDAR DE PIE)

Where you go I go 
DONDE VAS TÚ, VOY YO
What you see I see 
LO QUE TÚ VES, YO LO VEO
I know I'd never be me
SÉ QUE NUNCA ESTARÉ
Without the security
SIN LA SEGURIDAD
Of your loving arms
DE TUS BRAZOS AMOROSOS
Keeping me from harm
PROTEGIÉNDOME DEL DAÑO
Put your hand in my hand
PON TU MANO EN MI MANO
And we'll stand
Y RESISTIREMOS JUNTOS

Let the sky fall (let the sky fall) 
DEJA QUE EL CIELO CAIGA
When it crumbles (when it crumbles)
CUANDO SE DESMORONE
We will stand tall (we will stand tall)
NOS VAMOS A QUEDAR DE PIE
And face it all together
Y ENFRENTAREMOS TODO JUNTOS
Let the sky fall (let the sky fall)
DEJA QUE CAIGA EL CIELO

Let the sky fall (let the sky fall) 
DEJA QUE EL CIELO CAIGA
When it crumbles (when it crumbles)
CUANDO SE DESMORONE
We will stand tall (we will stand tall)
NOS VAMOS A QUEDAR DE PIE
And face it all together
Y ENFRENTAREMOS TODO JUNTOS

Let the sky fall
DEJA QUE EL CIELO CAIGA
We will stand tall
NOS VAMOS A QUEDAR DE PIE
At skyfall
EN EL CHAPARRÓN
Oh

No hay comentarios.:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...