IRON MAIDEN - "THE NUMBER OF THE BEAST"


TÍTULO: THE NUMBER OF THE BEAST (EL NÚMERO DE LA BESTIA)
ARTISTA: IRON MAIDEN


Woe to You Oh Earth and Sea
AFLICCIÓN EN TI OH TIERRA Y MAR
for the Devil sends the beast with wrath
PUES EL DEMONIO ENVÍA A LA BESTIA CON IRA
because he knows the time is short
PORQUE SABE QUE EL TIEMPO ES POCO
Let him who hath understanding
DÉJALO A ÉL QUE TIENE CONOCIMIENTO
reckon the number of the beast
DI EL NUMERO DE LA BESTIA
for it is a human number
PUES ES UN NUMERO HUMANO
its number is six hundred and sixty six.
SU NÚMERO ES EL SEISCIENTOS SESENTA Y SEIS

I left alone
ME FUI SOLO
my mind was blank
MI CABEZA ESTABA EN BLANCO
I needed time to think to get the memories from my mind
NECESITABA TIEMPO PARA PENSAR PARA RECUPERAR LOS RECUERDOS DE MI MENTE

What did I see? 
¿QUÉ ES LO QUE VI?
Can I believe? 
¿PUEDO CREER?
That what I saw that night was real and not just fantasy
QUE LO QUE VI ESA NOCHE FUE REAL Y NO SÓLO UNA FANTASÍA

Just what I saw 
SIMPLEMENTE LO QUE VI
in my old dreams 
EN MIS VIEJOS SUEÑOS
were they reflections of my warped mind staring back at me?
¿FUERON REFLEJOS DE MI MENTE DEFORME MIRÁNDOME A MÍ?

'Cause in my dreams
PORQUE EN MIS SUEÑOS
it's always there 
SIEMPRE ESTÁ ASÍ
the evil face that twists my mind and brings me to despair 
LA CARA MALVADA QUE RETUERCE MI CABEZA Y ME LELVA A LA DESESPERACIÓN

Night was black 
LA NOCHE ERA NEGRA
was no use holding back
NO HABÍA CASO EN OCULTARSE
'Cause I just had to see
PORQUE SÓLO TENÍA QUE VER
was someone watching me
¿HABÍA ALGUIEN MIRÁNDOME?
In the mist
EN LA BRUMA
dark figures move and twist
FIGURAS OSCURAS SE MUEVEN Y SACUDEN
was all this for real 
¿FUE DE VERDAD TODO ESTO
or just some kind of hell
O SÓLO UN TIPO DE INFIERNO?
6-6-6 the Number of the Beast
6-6-6 EL NÚMERO DE LA BESTIA
Hell and fire was spawned to be released
EL INFIERNO Y FUEGO FUERON ENGENDRADOS PARA SER LIBERADO

Torches blazed and 
ANTORCHAS ARDÍAN Y
sacred chants were praised
CANTOS SAGRADOS FUERON ALABADOS
as they start to cry 
MIENTRAS COMENZARON A LLORAR
hands held to the sky
MANOS SE ELEVARON A LOS CIELOS
In the night
EN LA NOCHE
the fires burning bright
LOS FUEGOS ARDIENDO BRILLANTES
the ritual has begun 
EL RITUAL HA COMENZADO
Satan's work is done
EL TRABAJO DE SATÁN ESTÁ HECHO
6-6-6 the Number of the Beast
6-6-6 EL NÚMERO DE LA BESTIA
Sacrifice is going on tonight
EL SACRIFICIO SERÁ ESTA NOCHE

This can't go on 
ESTO NO PUEDE SEGUIR
I must inform the law
DEBO INFORMARLE A LA LEY
Can this still be real 
¿PUEDE SER ESTO AÚN REAL
or just some crazy dream?
O SÓLO UN SUEÑO LOCO?
but I feel drawn 
PERO ME SIENTO ATRAÍDO
towards the chanting hordes
HACIA LAS HORDAS CANTANTES
they seem to mesmerize...can't avoid their eyes
PARECEN HIPNOTIZAR... NO PUEDO EVITAR SUS OJOS
6-6-6 the Number of the Beast
6-6-6 EL NÚMERO DE LA BESTIA
6-6-6 the one for you and me
6-6-6 EL NÚMERO DE LA BESTIA

I'm coming back 
ESTARÉ DE VUELTA
I will return
VOLVERÉ
And I'll possess your body
Y POSEERÉ TU CUERPO
and I'll make you burn
Y TE HARÉ ARDER
I have the fire 
TENGO EL FUEGO
I have the force
TENGO LA FUERZA
I have the power 
TENGO EL PODER
to make my evil take its course
PARA HACER QUE MI MALDAD TOME SU CURSO

No hay comentarios.:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...