IRON MAIDEN - "THE TROOPER"


TÍTULO: THE TROOPER (EL SOLDADO)
ARTISTA: IRON MAIDEN


You'll take my life but I'll take yours too 
TOMARÁS MI VIDA PERO YO TAMBIÉN TOMARÉ LA TUYA
You'll fire your musket but I'll run you through 
DISPARARÁS TU MOSQUETE PERO YO TE ATRAVESARÉ
So when you're waiting for the next attack 
ASÍ QUE CUANDO ESTÉS ESPERANDO EL PRÓXIMO ATAQUE
You'd better stand, there's no turning back 
MEJOR TE PARAS, PORQUE NO HAY VUELTA ATRÁS

The bugle sounds the charge begins 
LA TROMPETA SUENA, COMIENZA LA CARGA
But on this battlefield no one wins 
PERO EN ESTE CAMPO DE BATALLA NADIE GANA
The smell of acrid smoke and horses breath 
EL OLOR AL HUMO CORROSIVO Y ALIENTO DE LOS CABALLOS
As I plunge on into certain death 
MIENTRAS ME SUMERJO A UNA MUERTE SEGURA

Ooooooooh 
Ooooooooh 

The horse he sweats with fear, we break to run 
EL CABALLO SUDA CON MIEDO, COMENZAMOS EL GALOPE
The mighty roar of the Russian guns 
EL PODEROSO RUGIDO DE LAS ARMAS RUSAS
And as we race towards the human wall 
Y MIENTRAS CORREMOS A LA MURALLA HUMANA
The scream of pain as my comrades fall 
EL GRITO DE DOLOR MIENTRAS MIS CAMARADAS CAEN

We hurdle bodies that lay on the ground 
SALTAMOS LOS CUERPOS QUE YACEN EN EL SUELO
And the Russians fire another round 
Y LOS RUSOS DISPARAN OTRA RONDA
We get so near yet so far away 
ESTAMOS TAN CERCA PERO A LA VEZ TAN LEJOS
We won't live to fight another day
NO VIVIREMOS OTRO DÍA PARA PELEAR

Ooooooooh 
Ooooooooh 

We get so close near enough to fight 
NOS ACERCAMOS LO SUFICIENTE PARA PELEAR
When a Russian gets me in his sights 
CUANDO UN RUSO ME TIENE EN LA MIRA
He pulls the trigger and I feel the blow 
APRIETA EL GATILLO Y SIENTO EL IMPACTO
A burst of rounds take my horse below 
UNA RÁFAGA DE DISPAROS DERRIBA MI CABALLO

And as I lay there gazing at the sky 
Y MIENTRAS ESTOY AHÍ MIRANDO A LOS CIELOS
My body's numb and my throat is dry 
MI CUERPO ESTÁ ENTUMECIDO Y MI GARGANTA SECA
And as I lay forgotten and alone 
MIENTRAS ME QUEDO OLVIDADO Y SOLO
Without a tear I draw my parting groan 
SIN UNA LÁGRIMA DOY MI GRITO DE DESPEDIDA

Ooooooooh 
Ooooooooh

No hay comentarios.:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...