MAROON 5 - "THIS LOVE"


TÍTULO: THIS LOVE (ESTE AMOR)
ARTISTA: MAROON 5


I was so high, I did not recognize
ESTABA TAN VOLADO, QUE NO RECONOCÍ
The fire burning in her eyes
EL FUEGO ARDIENDO EN SUS OJOS
The chaos that controlled my mind
EL CAOS QUE CONTROLABA MI MENTE
Whispered goodbye as she got on a plane
SUSPIRÓ "ADIÓS" MIENTRAS TOMABA UN AVIÓN
Never to return again
PARA NUNCA MÁS VOLVER
But always in my heart
PERO SIEMPRE ESTARÁ EN MI CORAZÓN

This love has taken it's toll on me
ESTE AMOR HAN DEJADO UN MARCA EN MÍ
She said goodbye too many times before
ELLA YA DIJO "ADIÓS" DEMASIADAS VECES
And her heart is breaking in front of me
Y SU CORAZÓN SE ESTÁ ROMPIENDO EN FRENTE MÍO
I have no choice 'cause I won't say goodbye anymore
NO TENGO OPCIÓN PORQUE NO DIRÉ "ADIÓS" NUNCA MÁS

I tried my best to feed her appetite
DI LO MEJOR DE MÍ PARA ALIMENTAR SU APETITO
Keep her coming every night
HACIENDO QUE VINIERA CADA NOCHE
So hard to keep her satisfied
TANTO PARA MANTENERLA SATISFECHA
Kept playing love like it was just a game
SEGUÍ JUGANDO AL AMOR COMO SI FUERA UN JUEGO
Pretending to feel the same
INTENTANDO SENTIR LO MISMO
Then turn around and leave again
DESPUÉS DANDO LA VUELTA Y MARCHÁRNDOME DE NUEVO

This love has taken it's toll on me
ESTE AMOR HAN DEJADO UN MARCA EN MÍ
She said goodbye too many times before
ELLA YA DIJO "ADIÓS" DEMASIADAS VECES
And her heart is breaking in front of me
Y SU CORAZÓN SE ESTÁ ROMPIENDO EN FRENTE MÍO
I have no choice 'cause I won't say goodbye anymore
NO TENGO OPCIÓN PORQUE NO DIRÉ "ADIÓS" NUNCA MÁS

I'll fix these broken things
ARREGLARÉ TODAS ESTAS COSAS ROTAS
Repair your broken wings
REPARARÉ TUS ALAS ROTAS
And make sure everything is alright
Y ME ASEGURARÉ QUE TODO ESTÁ BIEN
My pressure on your hips
MI PRESIÓN EN TUS LABIOS
Sinking my fingertips
HUNDIENDO LA PUNTA DE MIS DEDOS
Into every inch of you
EN CADA PULGADA TUYA
'Cause I know that's what you want me to do
PORQUE SÉ QUE ESO ES LO QUE QUIERES QUE HAGA

This love has taken it's toll on me
ESTE AMOR HAN DEJADO UN MARCA EN MÍ
She said goodbye too many times before
ELLA YA DIJO "ADIÓS" DEMASIADAS VECES
And her heart is breaking in front of me
Y SU CORAZÓN SE ESTÁ ROMPIENDO EN FRENTE MÍO
I have no choice 'cause I won't say goodbye anymore
NO TENGO OPCIÓN PORQUE NO DIRÉ "ADIÓS" NUNCA MÁS

This love has taken it's toll on me
ESTE AMOR HAN DEJADO UN MARCA EN MÍ
She said goodbye too many times before
ELLA YA DIJO "ADIÓS" DEMASIADAS VECES
And my heart is breaking in front of me
Y MI CORAZÓN SE ESTÁ ROMPIENDO EN FRENTE MÍO
She said goodbye too many times before
ELLA YA DIJO "ADIÓS" DEMASIADAS VECES

This love has taken it's toll on me
ESTE AMOR HAN DEJADO UN MARCA EN MÍ
She said goodbye too many times before
ELLA YA DIJO "ADIÓS" DEMASIADAS VECES
And her heart is breaking in front of me
Y SU CORAZÓN SE ESTÁ ROMPIENDO EN FRENTE MÍO
I have no choice 'cause I won't say goodbye anymore...
NO TENGO OPCIÓN PORQUE NO DIRÉ "ADIÓS" NUNCA MÁS...

No hay comentarios.:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...