NEW ORDER - "BLUE MONDAY"


TÍTULO: BLUE MONDAY (LUNES TRISTE)
ARTISTA: NEW ORDER


How does it feel
CÓMO SE SIENTE
To treat me like you do
TRATARME DE LA MERA EN QUE LO HACES
When you've laid laid your hands upon me
CUANDO HAZ PUESTO PUESTO TUS MANOS SOBRE MÍ
And told me who you are
Y ME DIJISTE QUIEN ERAS

I thought I was mistaken
PENSÉ QUE ESTABA EQUIVOCADO
I thought I heard your words
PENSÉ QUE HABÍA OÍDO TUS PALABRAS
Tell me how do I feel
DIME COMO ME SIENTO
Tell me now how do I feel
DIME AHORA COMO ME SIENTO

Those who came before me
ESOS QUE ESTUVIERON ANTES QUE YO
Lived through their vocations
VIVIERON SUS VOCACIONES
From the past until completion
DEL PASADO HASTA COMPLETARLAS
They will turn away no more
NO DARÁN MÁS LA ESPALDA

And I still find it so hard
Y AÚN ENCUENTRO TAN DIFÍCIL
To say what I need to say
DECIR LO QUE TENGO QUE DECIR
But I'm quite sure that you'll tell me
PERO ESTOY BASTANTE SEGURO QUE ME LO DIRÁS
Just how I should feel today
SIMPLEMENTE COMO DEBERÍA SENTIRME HOY

I see a ship in the harbor
VEO UN BARCO EN EL PUERTO
I can and shall obey
PUEDO Y LO HARÉ, OBEDECERÉ
But if it wasn't for your misfortunes
PERO SI NO FUERA POR TUS DESGRACIAS
I'd be a heavenly person today
SERÍA UNA PERSONA DIVINA HOY

And I thought I was mistaken
Y PENSÉ QUE ESTABA EQUIVOCADO
And I thought I heard you speak
Y PENSÉ QUE TE OÍ HABLAR
Tell me how do I feel
DIME COMO ME SIENTO
Tell me now how should I feel
DIME AHORA COMO DEBERÍA SENTIRME

Now I stand here waiting
AHORA ME QUE AQUÍ ESPERANDO

I thought I told you to leave me
PENSÉ QUE TE HABÍA DICHO QUE ME DEJARAS
While I walked down to the beach
MIENTRAS CAMINABA POR LA PLAYA
Tell me how does it feel
DIME COMO SE SIENTE
When your heart grows cold
CUANDO TU CORAZÓN SE ENFRÍA
(grows cold, grows cold, grows cold)
(SE ENFRÍA, SE ENFRÍA, SE ENFRÍA)

No hay comentarios.:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...