THE GUESS WHO - "AMERICAN WOMAN"


TÍTULO: AMERICAN WOMAN (MUJER AMERICANA)
ARTISTA: THE GUESS WHO, LENNY KRAVITZ

 

American woman gonna mess your mind
MUJERES AMERICANA VA A ENREDAR TU MENTE
American woman, she gonna mess your mind
MUJERES AMERICANA, ELLA VA A ENREDAR TU MENTE
American woman gonna mess your mind
MUJERES AMERICANA VA A ENREDAR TU MENTE
American woman gonna mess your mind
MUJERES AMERICANA VA A ENREDAR TU MENTE

Say A, say M, say E
DI A, DI M, DI E
Say R, say I, C
DI R, DI I, C
Say A, N
DI A, N

American woman gonna mess your mind
MUJERES AMERICANA VA A ENREDAR TU MENTE
American woman gonna mess your mind
MUJERES AMERICANA VA A ENREDAR TU MENTE
American woman gonna mess your mind
MUJERES AMERICANA VA A ENREDAR TU MENTE

American woman, stay away from me
MUJERES AMERICANA, QUÉDATE LEJOS DE MÍ
American woman, mama let me be
MUJERES AMERICANA, MUJER, DÉJAME SER
Don't come hangin' around my door
NO VENGAS A ASOMARTE POR MI PUERTA
I don't wanna see your face no more
NO QUIERO VOLVER A VER TU CARA

I got more important things to do
TENGO COSAS MÁS IMPORTANTES QUE HACER
Than spend my time growin' old with you
QUE GASTAR MI TIEMPO ENVEJECIENDO CONTIGO
Now woman, I said stay away
AHORA MUJER, DIJE QUE TE ALEJARAS
American woman, listen what I say
MUJERES AMERICANA, ESCUCHA LO QUE DIGO

American woman, stay away from me
MUJERES AMERICANA, QUÉDATE LEJOS DE MÍ
American woman, mama let me be
MUJERES AMERICANA, MUJER, DÉJAME SER
Don't come knockin' around my door
NO VENGAS A GOLPEAR MI PUERTA
Don't wanna see your shadow no more
NO QUIERO VER TU SOMBRE OTRA VEZ

Colored lights can hypnotize
LUCES DE COLORES PUEDEN HIPNOTIZAR
Sparkle someone else's eyes
DESTELLAR LOS OJOS DE ALGUIEN MÁS
Now woman, I said get away
AHORA MUJER, DIJE QUE TE ALEJARAS
American woman, listen what I say
MUJERES AMERICANA, ESCUCHA LO QUE DIGO

American woman, said get away
MUJERES AMERICANA, DIJE ALÉJATE
American woman, listen what I say
MUJERES AMERICANA, ESCUCHA LO QUE DIGO
Don't come hangin' around my door
NO VENGAS A ASOMARTE POR MI PUERTA
I don't wanna see your face no more
NO QUIERO VOLVER A VER TU CARA
I don't need your war machines
NO NECESITO TUS MÁQUINAS
I don't need your ghetto scenes
NO NECESITO TUS ESCENAS DE GUETO

Colored lights can hypnotize
LUCES DE COLORES PUEDEN HIPNOTIZAR
Sparkle someone else's eyes
DESTELLAR LOS OJOS DE ALGUIEN MÁS
Now woman, I said get away
AHORA MUJER, DIJE QUE TE ALEJARAS
American woman, mama let me be
MUJER AMERICANA, MUJER, DÉJAME SER

Go, gotta get away, gotta get away
IR, TENGO QUE IRME, TENGO QUE IRME
Now go, go, go, I'm gonna leave you, woman
AHORA VE, VE, VE, VOY A DEJARTE, MUJER
Gonna leave you, woman
VOY A DEJARTE, MUJER
Bye-bye, bye-bye, bye-bye, bye-bye
ADIÓS, ADIÓS, ADIÓS, ADIÓS

You're no good for me
NO ERES BUENA PARA MÍ
I'm no good for you
NO SOY BUENO PARA TI
Gonna look you right in the eye
TE VOY A MIRAR DIRECTO A LOS OJOS
Tell you what I'm gonna do
TE DIRE LO QUE HARÉ

You know I'm gonna leave
SABES QUE ME IRÉ
You know I'm gonna go
SABES QUE ME VOY A IR
You know I'm gonna leave
SABES QUE ME IRÉ
You know I'm gonna go, woman
SABES QUE ME VOY A IR, MUJER

I'm gonna leave you, woman
VOY A DEJARTE, MUJER
Goodbye, American woman
ADIÓS, MUJER AMERICANA

No hay comentarios.:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...