OMD - "SO IN LOVE"


TÍTULO: SO IN LOVE (TAN ENAMORAD@)
ARTISTA: ORCHESTRAL MANOEUVRES IN THE DARK - OMD


Talk to me, don’t lie to me
HÁBLAME, NO ME MIENTAS
Save your breath
GUARDA EL ALIENTO
Don’t look at me, don’t smile at me
NO ME MIRES, NO ME SONRÍAS
Just close your eyes
SÓLO CIERRA TUS OJOS
I was so impressed by you
ESTABA TAN IMPRESIOANDO CONTIGO
I was running blind
ESTABA CORRIENDO CEGADO
I would fall for every trick
CAERÍA CON CUALQUIER TRUCO
Every twist of mind
CADA CAMBIO DE IDEA

Heaven is cold
EL CIELO ESTÁ FRÍO
Without any soul
SIN ALMA ALGUNA
It’s hard to believe
ES DIFÍCIL CREER
I was so in love with you
QUE ESTABA TAN ENAMORADO DE TI

Don’t say your prayers, don’t build your hopes
NO DIGAS TUS PLEGARIAS, NO TE ESPERANCES
Just walk away
SÓLO ALÉJATE
Don’t phone me up, don’t call around
NO ME LLAMES, NO ME DES LLAMADAS
Don’t waste your time
NO DESPERDICIES TU TIEMPO
You were so in awe of me
ESTABAS TAN ASOMBRADA DE MÍ
You were so divine
ERAS TAN DIVINA
You would do just anything
HUBIERAS HECHO LO QUE FUESE
To still be mine
PARA SEGUIR SIENDO MÍA

Heaven is cold
EL CIELO ESTÁ FRÍO
Without any soul
SIN ALMA ALGUNA
It’s hard to believe
ES DIFÍCIL CREER
I was so in love with you
QUE ESTABA TAN ENAMORADO DE TI

All the things you said to me
TODAS LAS COSAS QUE ME DIJISTE
I was so obsessed
ESTABA TAN OBSESIONADO
You were always talking talking
SIEMPRE ESTABAS HABLANDO Y HABLANDO
God I did my best
¡DIOS! HICE LO MEJOR QUE PUDE

Heaven is cold
EL CIELO ESTÁ FRÍO
Without any soul
SIN ALMA ALGUNA
It’s hard to believe
ES DIFÍCIL CREER
I was so in love with you
QUE ESTABA TAN ENAMORADO DE TI

No hay comentarios.:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...