SNOWY WHITE - "BIRD OF PARADISE"


TÍTULO: BIRD OF PARADISE (AVE DEL PARAÍSO)
ARTISTA: SNOWY WHITE


Saw you flying by
TE VI PASAR VOLANDO
Flash of Turquoise Blue
RESPLANDOR DE AZUL TURQUESA
I just had to try
SÓLO TENÍA QUE INTENTARLO
To keep your life in view 
PARA MANTENER TU VIDA A LA VISTA

My bird of paradise
MI AVE DEL PARAÍSO
Sweet bird of paradise 
DULCE AVE DEL PARAÍSO

Wish that I could fly
DESEARÍA PODER VOLAR
I'd be beside you now
ESTARÍA A TU LADO AHORA
But I can only sigh
PERO SÓLO PUEDO SUSPIRAR
And watch you circle round 
Y VERTE VOLANDO AL REDEDOR

My bird of paradise
MI AVE DEL PARAÍSO
Sweet bird of paradise 
DULCE AVE DEL PARAÍSO
My bird of paradise
MI AVE DEL PARAÍSO
Sweet bird of paradise 
DULCE AVE DEL PARAÍSO
My bird of paradise
MI AVE DEL PARAÍSO

So you fly away
ENTONCES VUELAS LEJOS
When will you come again
¿CUÁNDO VOLVERÁS NUEVAMENTE?
So I can watch you play 
PARA PODER VERTE JUGAR
In the pouring rain 
EN LA LLUVIA QUE CAE

My bird of paradise
MI AVE DEL PARAÍSO
Sweet bird of paradise 
DULCE AVE DEL PARAÍSO
My bird of paradise
MI AVE DEL PARAÍSO
Sweet bird of paradise 
DULCE AVE DEL PARAÍSO
My bird of paradise
MI AVE DEL PARAÍSO

No hay comentarios.:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...