BLUTENGEL - "WINTER OF MY LIFE"


TÍTULO: WINTER OF MY LIFE (INVIERNO DE MI VIDA)
ARTISTA: BLUTENGEL


Once there was a time 
HUBO UNA VEZ UN TIEMPO
once there was a time 
HUBO UNA VEZ UN TIEMPO
I was a soldier in your war 
EN QUE YO ERA UN SOLDADO EN TU GUERRA
You´ve been my little, dark soldier 
HAS SIDO MI PEQUEÑO, OSCURO SOLDADO
I had to fight just to survive 
TUVE QUE PELEAR SÓLO PARA SOBREVIVIR
Your life was in my hands 
TU VIDA ESTABA EN MIS MANOS
For the strange love you gave to me 
POR EL EXTRAÑO AMOR QUE ME DISTE
I gave you all my love 
YO TE DI TODO MI AMOR

I hear a fairytale 
ESCUCHO UN CUENTO DE HADAS
a fairytale from the winter of my life
UN CUENTO DE HADAS DEL INVIERNO DE MI VIDA
There was a time, so dark and cold
FUE UN TIEMPO, TAN OSCURO Y FRÍO
the time when you have been my love 
EL TIEMPO EN QUE HAS SIDO MI AMOR
so far away and so long ago 
TAN LEJOS Y HACE TANTO TIEMPO
I have left you somewhere in time 
TE HE DEJADO EN ALGÚN LADO EN EL TIEMPO
I can´t remember who you are 
NO PUEDO RECORDAR QUIEN ERES
Now you´re history to me 
AHORA ERES HISTORIA PARA MÍ

Can´t you hear my eternal call? 
¿NO PUEDES OIR MI ETERNO LLAMADO?
I will not listen when you cry
NO ESCUCHARÉ CUANDO LLORES
Where are you now, my little boy?
¿DÓNDE ESTÁS AHORA, MI NIÑITO?
You´ll never find me in the night 
NUNCA ME ENCONTRARÁS EN LA NOCHE
Why did you leave me here alone? 
¿POR QUÉ TUVISTE QUE DEJARME AQUÍ SÓL@?
I found a new salvation 
ENCUENTRO UNA NUEVA SALVACIÓN
I try to find you in every night 
TRATO DE ENCONTRARTE EN CADA NOCHE
A part of you is still in my heart
UNA PARTE DE TI SIGUE EN MI CORAZÓN

No hay comentarios.:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...