PINK FLOYD - "A PILLOW OF WINDS"


TÍTULO: A PILLOW OF WINDS (UNA ALMOHADA DE VIENTOS)
ARTISTA: PINK FLOYD


A cloud of eiderdown draws around me 
UNA NUBE DE EDREDÓN ME RODEA
Softening the sound
SUAVIZANDO EL SONIDO
Sleepy time when I lie with my love by my side 
MOMENTO SOÑOLIENTO CUNDO ME ACUESTO CON MI AMOR AL LADO
And she's breathing low, and the candle dies 
Y ELLA RESPIRA DESPACIO, Y LA VELA SE APAGA

When night comes down you lock the door
CUANDO LA NOCHE CAE PONES PESTILLO A LA PUERTA
The book falls to the floor
EL LIBRO CAE AL SUELO
As darkness falls and waves roll by
ASÍ COMO LA OSCURIDAD CAE Y LAS OLAS ROMPEN
The seasons change the wind is warm
LAS ESTACIONES CAMBIAN EL VIENTO ES CÁLIDO

Now wakes the owl, now sleeps the swan 
AHORA EL BÚHO DESPIERTA, AHORA EL CISNE DUERME
Behold a dream, the dream is gone 
HE AQUÍ UN SUEÑO, EL SUEÑO SE FUE
Green fields, a cold rain
CAMPOS VERDES, UNA LLUVIA FRÍA
Is falling in a golden dawn 
ESTÁ CAYENDO EN UN AMANECER DORADO

And deep beneath the ground the early morning sounds 
Y MUY EN LO PROFUNDO BAJO EL SUELO LA MAÑANA SUENA
And I go down
Y BAJO
Sleepy time when I lie with my love by my side 
MOMENTO SOÑOLIENTO CUNDO ME ACUESTO CON MI AMOR AL LADO
And she's breathing low 
Y ELLA RESPIRA DESPACIO
And I rise like a bird, 
Y ME ELEVO COMO UN AVE
In the haze when the first rays touch the sky 
EN LA NEBLINA CUANDO LOS PRIMEROS RAYOS TOCAN EL CIELO
And the night winds die
Y LOS VIENTOS NOCTURNOS MUEREN

No hay comentarios.:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...