DEBBIE GIBSON - "LOST IN YOUR EYES"


TÍTULO: LOST IN YOUR EYES (PERDID@ EN TUS OJOS)
ARTISTA: DEBBIE GIBSON


I get lost in your eyes 
ME PIERDO EN TUS OJOS
And I feel my spirits rise 
Y SIENTO QUE MI ESPÍRITU SE LEVANTA
And soar like the wind...
Y SE ELEVA COMO EL VIENTO...
Is it love that I am in? 
¿ESTOY ENAMORADA?

I get weak in a glance 
ME DEBILITO CON UNA MIRADA
Isn't that what's called romance? 
¿NO LE LLAMAN A ESO ROMANCE?
...And now I know 
...Y AHORA SÉ 
'Cause when I'm lost I can't let go 
PORQUE CUANDO ESTOY PERDIDA NO PUEDO DEJARLO

I don't mind not knowing what I'm headed for 
NO ME IMPORTA NO SABER A DONDE ME DIRIJO
You can take me to the skies... 
PUEDES LLEVARME A LOS CIELOS...
It's like being lost in heaven 
ES COMO ESTAR PERDIDA EN EL PARAÍSO
When I'm lost in your eyes 
CUANDO ESTOY PERDIDA EN TUS OJOS

I just fell, don't know why 
ME ACABO DE ENAMORAR, NO SÉ POR QUÉ
Something's there we can't deny... 
HAY ALGO AHÍ QUE NO PODEMOS NEGAR
And when I first knew 
Y CUANDO RECIÉN LO SUPE
Was when I first looked at you 
FUE CUANDO RECIÉN TE VI

And if I can't find my way 
Y SI NO PUEDO ENCONTRAR MI CAMINO
If salvation seems worlds away 
SI LA SALVACIÓN SE VE A MUNDOS DE DISTANCIA
Oh, I'll be found 
OH, SERÉ ENCONTRADA
When I am lost in your eyes 
CUANDO ESTOY PERDIDA EN TUS OJOS

I don't mind not knowing what I'm headed for 
NO ME IMPORTA NO SABER A DONDE ME DIRIJO
You can take me to the skies... 
PUEDES LLEVARME A LOS CIELOS...
It's like being lost in heaven 
ES COMO ESTAR PERDIDA EN EL PARAÍSO
When I'm lost in your eyes 
CUANDO ESTOY PERDIDA EN TUS OJOS

I get weak in a glance 
ME DEBILITO CON UNA MIRADA
Isn't that what's called romance? 
¿NO LE LLAMAN A ESO ROMANCE?
...And now I know 
...Y AHORA SÉ 
'Cause when I'm lost I can't let go 
PORQUE CUANDO ESTOY PERDIDA NO PUEDO DEJARLO

No hay comentarios.:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...