ICONA POP - "I LOVE IT"


TÍTULO: I LOVE IT (ME ENCANTA)
ARTISTA: ICONA POP


I got this feeling on the summer day when you were gone.
TUVE ESTE SENTIMIENTO EN EL DÍA DE VERANO QUE TE FUISTE
I crashed my car into the bridge. I watched, I let it burn.
CHOQUÉ MI AUTO EN EL PUENTE. MIRÉ, DEJÉ QUE SE QUEMARA.
I threw your sh*t into a bag and pushed it down the stairs.
LANCÉ TU MIERDA EN UN BOLSO Y LO TIRÉ POR LAS ESCALERAS
I crashed my car into the bridge.
CHOQUÉ MI AUTO EN EL PUENTE

I don't care, I love it. I don't care.
NO ME IMPORTA, ME ENCANTA, NO ME IMPORTA

I got this feeling on the summer day when you were gone.
TUVE ESTE SENTIMIENTO EN EL DÍA DE VERANO QUE TE FUISTE
I crashed my car into the bridge. I watched, I let it burn.
CHOQUÉ MI AUTO EN EL PUENTE. MIRÉ, DEJÉ QUE SE QUEMARA.
I threw your sh*t into a bag and pushed it down the stairs.
LANCÉ TU MIERDA EN UN BOLSO Y LO TIRÉ POR LAS ESCALERAS
I crashed my car into the bridge.
CHOQUÉ MI AUTO EN EL PUENTE

I don't care, I love it. I don't care.
NO ME IMPORTA, ME ENCANTA, NO ME IMPORTA

You're on a different road, I'm in the milky way
ESTÁS EN UN CAMINO DIFERENTE, YO ESTOY EN LA VÍA LÁCTEA
You want me down on earth, but I am up in space
ME QUIERES EN LA TIERRA, PERO YO ESTOY EN EL ESPACIO
You're so damn hard to please, we gotta kill this switch
ERES TAN DIFÍCIL DE COMPLACER, TENEMOS QUE ACABAR CON ESTO
You're from the 70's, but I'm a 90's b*tch
ERES DE LOS 70's, PERO YO SOY UNA PUTA DE LOS 90's

I love it! 
¡ME ENCANTA!
I love it! 
¡ME ENCANTA!

I got this feeling on the summer day when you were gone.
TUVE ESTE SENTIMIENTO EN EL DÍA DE VERANO QUE TE FUISTE
I crashed my car into the bridge. I watched, I let it burn.
CHOQUÉ MI AUTO EN EL PUENTE. MIRÉ, DEJÉ QUE SE QUEMARA.
I threw your sh*t into a bag and pushed it down the stairs.
LANCÉ TU MIERDA EN UN BOLSO Y LO TIRÉ POR LAS ESCALERAS
I crashed my car into the bridge.
CHOQUÉ MI AUTO EN EL PUENTE

I don't care, I love it.
NO ME IMPORTA, ME ENCANTA
I don't care, I love it, I love it.
NO ME IMPORTA, ME ENCANTA, ME ENCANTA
I don't care, I love it. I don't care.
NO ME IMPORTA, ME ENCANTA, NO ME IMPORTA

You're on a different road, I'm in the milky way
ESTÁS EN UN CAMINO DIFERENTE, YO ESTOY EN LA VÍA LÁCTEA
You want me down on earth, but I am up in space
ME QUIERES EN LA TIERRA, PERO YO ESTOY EN EL ESPACIO
You're so damn hard to please, we gotta kill this switch
ERES TAN DIFÍCIL DE COMPLACER, TENEMOS QUE ACABAR CON ESTO
You're from the 70's, but I'm a 90's b*tch
ERES DE LOS 70's, PERO YO SOY UNA PUTA DE LOS 90's

I don't care, I love it.
NO ME IMPORTA, ME ENCANTA
I don't care, I love it, I love it.
NO ME IMPORTA, ME ENCANTA, ME ENCANTA
I don't care, I love it.
NO ME IMPORTA, ME ENCANTA
I don't care, I love it, I love it.
NO ME IMPORTA, ME ENCANTA, ME ENCANTA
I don't care.
NO ME IMPORTA
I love it.
ME ENCANTA

No hay comentarios.:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...