WILLIE AND THE BANDITS - "MAMMON"



TÍTULO: MAMMON (MAMMÓN)
ARTISTA: WILLIE AND THE BANDITS


Wasting the night away, everything that’s instant, won’t last.
DESPERDICIANDO LA NOCHE, TODO AQUELLO QUE ES INSTANTÁNEO, NO DURARÁ
We don’t need possessions,
NO NECESITAMOS POSESIONES
if we lost everything it would be our souls that we find.
SI LO PERDEMOS TODO SERÍA NUESTRAS ALMAS LO QUE ENCONTRAMOS

Greed is stubborn. Peace is wise.
LA AVARICIA ES TERCA, LA PAZ ES SABIA
You stare with those catatonic eyes.
MIRAS FÍJAMENTE CON ESOS OJOS CATATÓNICOS
Celebrate conformity, not our humanity, or the power of our minds.
CELEBRA LA CONFORMIDAD, NO NUESTRA HUMANIDAD, O EL PODER DE NUESTRAS MENTES

Will you love me when the waves start to fall?
¿ME AMARÁS CUANDO LAS OLAS COMIENCEN A CAER?
Will you guide me when the water breaks our golden walls?
¿ME GUIARÁS CUANDO LAS AGUAS ROMPAN NUESTRAS PAREDES DORADAS?
I love you, I love you Mammon.
TE AMO, TE AMO MAMMÓN

When will we awaken? When will be rise, wipe the sleet from our eyes?
¿CUÁNDO DESPERTAREMOS? ¿CUANDO NOS ALZAREMOS, LIMPIAREMOS EL AGUANIEVE DE NUESTROS OJOS?
Hope is a science, a new breed; it should be the future that we feed.
LA ESPERANZA ES UNA CIENCIA, UNA NUEVA ESPECIE; DEBERÍA SER AL FUTURO AL QUE ALIMENTAMOS

Will you love me when the waves start to fall?
¿ME AMARÁS CUANDO LAS OLAS COMIENCEN A CAER?
Will you guide me when the water breaks our golden walls?
¿ME GUIARÁS CUANDO LAS AGUAS ROMPAN NUESTRAS PAREDES DORADAS?
I love you, I love you Mammon.
TE AMO, TE AMO MAMMÓN

Won’t let you go, won’t let you down, 
NO TE DEJARÉ IR, NO TE DEFRAUDARÉ
Won’t let you go, won’t let you down, Mammon.
NO TE DEJARÉ IR, NO TE DEFRAUDARÉ, MAMMÓN
Won’t let you go, won’t let you down, 
NO TE DEJARÉ IR, NO TE DEFRAUDARÉ
Won’t let you go, won’t let you down, Mammon.
NO TE DEJARÉ IR, NO TE DEFRAUDARÉ, MAMMÓN

No hay comentarios.:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...