PEARL JAM - "YELLOW LEDBETTER"


TÍTULO: YELLOW LEDBETTER
ARTISTA: PEARL JAM


Unsealed on a porch a letter sat.
ABIERTA EN UN PORCHE ATERRIZÓ UNA CARTA
Then you said, "I wanna leave it again."
ENTONCES DIJISTE, "QUIERO DEJARLA DE NUEVO"
Once I saw her on a beach of weathered sand.
UNA VEZ LA VI EN UNA PLAYA DE ARENA CURTIDA
And on the sand I wanna leave it again. Yeah.
Y EN LA ARENA QUISE DEJARLO OTRA VEZ, SÍ
On a weekend I wanna wish it all away, yeah.
EN UN FIN DE SEMANA QUIERO DESEARLO SIEMPRE, SÍ
And they called and I said that "I want what I said" and then I call out again.
Y ELLOS LLAMARON Y DIJE QUE "QUIERO LO QUE DIJE" Y DIJERON EN VOZ ALTA OTRA VEZ
And the reason oughta' leave her calm, I know.
Y LA RAZÓN DEBE DEJARLA TRANQUILA, LO SÉ
I said "I know what I was the boxer or the bag."
DIJE "SÉ QUE ERA EL ENCAJONADOR O LA BOLSA"

Ah yeah, can you see them out on the porch? Yeah, but they don't wave.
AH SÍ, ¿PUEDES VERLOS EN EL PORCHE? SÍ, PERO NO SALUDAN
I see them round the front way. Yeah.
LO VEO CERCA DEL CAMINO ADELANTE, SÍ
And I know, and I know I don't want to stay.
Y SÉ, SÉ QUE NO QUIERO QUEDARME
Make me cry...
ME HACE LLORAR

I see... Oh I don't know why there's something else.
YA VEO... NO SÉ PORQUÉ HAY ALGO MÁS
I wanna drum it all away...
QUIERO ALEJARLO TODO...
Oh, I said, "I don't, I don't know whether I was the boxer or the bag."
OH, DIJE, "NO SÉ SI ACASO ERA EL ENCAJONADOR O LA BOLSA"

Ah yeah, can you see them out on the porch? Yeah, but they don't wave.
AH SÍ, ¿PUEDES VERLOS EN EL PORCHE? SÍ, PERO NO SALUDAN
I see them round the front way. Yeah.
LO VEO CERCA DEL CAMINO ADELANTE, SÍ
And I know, and I know. I don't wanna stay at all.
Y SÉ, Y SÉ, QUE NO QUIERO QUEDARME EN LO ABSOLUTO
I don't wanna stay. Yeah.
NO QUIERO QUEDARME, SÍ
I don't wanna stay.
NO QUIERO QUEDARME
I don't wanna stay.
NO QUIERO QUEDARME
I don't... Don't wanna, oh... Yeah. Ooh... Ohh...
NO... NO QUIERO, OH... SÍ. OOH... OOH...

No hay comentarios.:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...