RIVAL SONS - "YOU WANT TO"


TÍTULO: YOU WANT TO (LO QUIERES)
ARTISTA: RIVAL SONS


You got me right where you want me
ME TIENES JUSTO DONDE ME QUIERES
you got me out on the street
ME TIRASTE A LA CALLE
I'm cold and I'm lonely
ESTOY CON FRÍO Y SOLO
I need your company
NECESITO TU COMPAÑÍA

I'm so sorry
LO SIENTO TANTO
this time I mean it
ESTA VEZ LO DIGO EN SERIO
let me in
DÉJAME ENTRAR
I know you want to
SE QUE LO QUIERES

I see my dog in the window
VEO A MI PERRO EN LA VENTANA
the records on my lawn
MIS DISCOS EN EL PASTO
you're out spending my dough
ESTÁS AFUERA GASTANDO MI DINERO
just to get your hair done
SÓLO PARA ARREGLARTE EL PELO

I'm so sorry
LO SIENTO TANTO
this time I mean it
ESTA VEZ LO DIGO EN SERIO
let me in
DÉJAME ENTRAR
I know you want to
SE QUE LO QUIERES

now I understand
AHORA ENTIENDO
one of us had to draw the line
UNO DE NOSOTROS TENÍA QUE PONER LOS LÍMITES
I know you need a natural man
SÉ QUE NECESITAS UN HOMBRE NATURAL
the world is crawling with women
EL MUNDO ESTÁ ARRASTRÁNDOSE CON MUJERES
none of them love like mine
NINGUNA AMA COMO LA MÍA
let me in
DÉJAME ENTRAR
I know you hear me
SÉ QUE ME OYES

I'm so sorry
LO SIENTO TANTO
this time I mean it
ESTA VEZ LO DIGO EN SERIO
let me in
DÉJAME ENTRAR
I know you want to
SE QUE LO QUIERES

No hay comentarios.:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...