SIMPLY RED - "FAKE"


TÍTULO: FAKE (FALS@)
ARTISTA: SIMPLY RED


Watching love drifting away
VIENDO AL AMOR ALEJARSE
And I feel like I'm someone else
Y SIENTO QUE SOY ALGUIEN MÁS
The hurting is rough
EL DAÑO ES DURO
Long are the days
LARGOS SON LOS DÍAS
And you have hurt me enough
Y ME HAS HECHO SUFICIENTE DAÑO

Your mother she knows…
TU MADRE SABE...
That some­thing is wrong with ya babe
QUE HAY ALGO MALO CONTIGO CARIÑO
How wondering grows…
COMO CRECE EL PREGUNTARSE
As u drift away here’s what I say

MIENTRAS TE VAS ESTO ES LO QUE DIGO

I read a book
LEO UN LIBRO
And it's your face
Y ES TU CARA
It's your face now... fake
AHORA ES TU CARA... FAKE
Still my love for you was no mistake
AÚN ASÍ, MI AMOR POR TI NO FUE UN ERROR
I will always love you
SIEMPRE TE AMARÉ
Fake
FALS@

Hoping for love
ESPECTANTE DE AMOR
Day after day
DÍA TRAS DÍA
And it's always someone else
Y SIEMPRE HAY ALGUIEN MÁS
The hurting is rough
EL DAÑO ES DURO
Long are the days
LARGOS SON LOS DÍAS
And you have hurt me enough
Y ME HAS DAÑADO SUFICIENTE

You're burning your hair 
TE ESTÁS QUEMANDO EL PELO
On your cigarette, oh baby
CON EL CIGARRILLO, OH CARIÑO
Turning your nose up
RECHAZANDO
At the clothes your girlfriend wears
LAS ROPAS QUE VISTEN TUS AMIGAS
Shoot, I don't care
DEMONIOS, NO ME IMPORTA

I read a book
LEO UN LIBRO
And it's your face
Y ES TU CARA
It's your face now... fake
AHORA ES TU CARA... FAKE

Still my love for you was no mistake... obvious baby
AÚN ASÍ, MI AMOR POR TI NO FUE UN ERROR... OBVIO CARIÑO
Fake
FALS@

I read a book
LEO UN LIBRO
And it's your face... reading you baby
Y ES TU CARA... LEYÉNDOTE CARIÑO
Fake
FALSA
Still my love for you was no mistake
AÚN ASÍ, MI AMOR POR TI NO FUE UN ERROR
I will always love you
SIEMPRE TE AMARÉ

...I will always love you
...SIEMPRE TE AMARÉ

Your mother she knows…
TU MADRE SABE...
That some­thing is wrong with ya babe
QUE HAY ALGO MALO CONTIGO CARIÑO
How wondering grows…
COMO CRECE EL PREGUNTARSE
As u drift away

MIENTRAS TE VAS
Shoot, I don't care
DEMONIOS, NO ME IMPORTA

I read a book
LEO UN LIBRO
And it's your face... oh no
Y ES TU CARA... OH NO
Fake...
FALSA...
Still my love for you was no mistake... it's obvious baby
AÚN ASÍ, MI AMOR POR TI NO FUE UN ERROR... ES OBVIO CARIÑO
Fake...
FALSA...

I read a book
LEO UN LIBRO
And it's your face... reading you baby
Y ES TU CARA... LEYÉNDOTE CARIÑO
Fake...
FALSA...
Still my love for you was no mistake
AÚN ASÍ, MI AMOR POR TI NO FUE UN ERROR
I will always love you
SIEMPRE TE AMARÉ
You're out of place
ESTÁS FUERA DE LUGAR

No hay comentarios.:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...