BRYAN ADAMS - "THOUGHT I'D DIED AND GONE TO HEAVEN"


TÍTULO: THOUGHT I'D DIED AND GONE TO HEAVEN (PENSÉ QUE HABÍA MUERTO HE IDO AL CIELO)
ARTISTA: BRYAN ADAMS


Love is forever - as I lie awake
EL AMOR ES ETERNO - MIENTRAS ESTOY DESPIERTO
Beside you
ACOSTADO A TU LADO
I believed - there's no heaven
CREÍ - NO HAY CIELO
No hideaway - for the lonely
NO HAY ESCONDITE - PARA QUIEN ESTÁ SOLO

But I was wrong - crazy
PERO ESTABA EQUIVOCADO - LOCO
It's gotta be strong
TIENE QUE SER FUERTE
It's gotta be right
TIENE QUE ESTAR CORRECTO

Only wanted to stay a while
SÓLO QUERÍA QUEDARME POR UN RATO
Only wanted to play a while
SÓLO QUERÍA JUGAR POR UN RATO
Then you taught me to fly like a bird
ENTONCES ME ENSEÑASTE A VOLAR COMO UN PÁJARO

Baby - thought I'd died and gone to heaven
CARIÑO - PENSÉ QUE HABÍA MUERTO HE IDO AL CIELO
Such a night I never had before
UNA NOCHE COMO LA QUE NUNCA HABÍA TENIDO
Thought I'd died and gone to heaven
PENSÉ QUE HABÍA MUERTO HE IDO AL CIELO
Cause what I got there ain't no cure for
PORQUE PARA ESO QUE TUVE NO HAY CURA

Ooo it's so easy
OOO ES TAN FÁCIL
What you do to me all night angel
LO QUE ME HACES TODA LA NOCHE ÁNGEL
I never loved - I swear to God
NUNCA AMÉ - LO JURO POR DIOS
Never needed no one, 'til you came along
NUNCA NECESITÉ A NADIE, HASTA QUE APARECISTE TÚ

Here I come baby
AQUÍ VOY CARIÑO
It's gotta be strong - it's gotta be right
TIENE QUE SER FUERTE - TIENE QUE SER CORRECTO
Only wanted to stay awhile 
SÓLO QUISE QUEDARME UN RATO
Only wanted to play awhile
SÓLO QUISE JUGAR UN RATO
Then you taught me to fly like a bird
ENTONCES ME ENSEÑASTE A VOLAR COMO UN PÁJARO

Baby - thought I'd died and gone to heaven
CARIÑO - PENSÉ QUE HABÍA MUERTO HE IDO AL CIELO
Such a night I never had before
UNA NOCHE COMO LA QUE NUNCA HABÍA TENIDO
Thought I'd died and gone to heaven
PENSÉ QUE HABÍA MUERTO HE IDO AL CIELO
Cause what I got there ain't no cure for
PORQUE PARA ESO QUE TUVE NO HAY CURA

I feel fast asleep - I feel drunk
ME SIENTO PROFUNDAMENTE DORMIDO - ME SIENTO BORRACHO
I dream the sweetest dreams
SUEÑO EL MÁS DULCE SUEÑO
Never wanna wake up
NUNCA QUIERO DESPERTAR

Never thought it could be this way
NUNCA PENSÉ QUE PODÍA SER ASÍ
No doubt about it - can't live without it
SIN DUDA ALGUNA - NO PUEDO VIVIR SIN ESO
Never thought it could be this good
NUNCA PENSÉ QUE SERÍA ASÍ DE BUENO
You made love to me - the way it oughta be
ME HICISTE EL AMOR - COMO DEBE SER

No hay comentarios.:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...