THREE N' ONE PRESENTS JOHNNY SHAKER - "PEARL RIVER" (VOCAL MIX)


TÍTULO: PEARL RIVER (PERLA DE RÍO)
ARTISTA: THREE N' ONE feat. JOHNNY SHAKER


I won't be feeling emotions of the tears I cry
NO TENDRÉ SENTIMIENTOS DE LAS LÁGRIMAS QUE LLORO
Our love will stand the test of time
NUESTRO AMOR SOPORTARÁ LA PRUEBA DEL TIEMPO

Don't leave me lonely, I need you want you by my side
NO ME DEJES SOL@, TE NECESITO, TE QUIERO A MI LADO
Believe we will keep this love alive
CREE QUE MANTENDREMOS ESTE AMOR VIVO

Now I found that love I have been looking for
AHORA ENCUENTRO ESE AMOR QUE HABÍA ESTADO BUSCANDO
The secrets whisper in my mind
LOS SECRETOS SUSURRAN EN MI MENTE

I'm sinking deeper, can you hear my distant cry?
ME ESTOY HUNDIENDO MÁS PROFUNDO, ¿PUEDES ESCUCHAR MI LLANTO LEJANO?
I'm calling, our love will never die
ESTOY LLAMANDO, NUESTRO AMOR NUNCA MORIRÁ

I'm in a trance of love, I don't know what I'm gonna do
ESTOY EN UN TRANCE DE AMOR, NO SE QUE HARÉ
I get a little lost, thinking of you
ME PIERDO UN POCO, PENSANDO EN TI

Deep in this bed of love
PROFUNDO EN ESTA CAMA DE AMOR
Shining out of you is truth
LA VERDAD SALE BRILLANDO DE TI
All of the love I lost, thinking of you
TODO EL AMOR QUE PERDÍ, PENSANDO EN TI

I'm in a trance of love, I don't know what I'm gonna do
ESTOY EN UN TRANCE DE AMOR, NO SE QUE HARÉ
I get a little lost, thinking of you
ME PIERDO UN POCO, PENSANDO EN TI

Deep in this bed of love
PROFUNDO EN ESTA CAMA DE AMOR
Shining out of you is truth
LA VERDAD SALE BRILLANDO DE TI
All of the love I lost, thinking of you
TODO EL AMOR QUE PERDÍ, PENSANDO EN TI

No hay comentarios.:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...