DAVID GUETTA feat. SIA - "SHE WOLF"



TÍTULO: SHE WOLF (LOBA)
ARTISTA: DAVID GUETTA feat. SIA


A shot in the dark
UN DISPARO EN LA OSCURIDAD
A past, lost in space
UN PASADO, PERDIDO EN EL ESPACIO
Where do I start
¿DÓNDE COMIENZO?
The past, and the chase
EL PASADO, Y LA PERSECUCIÓN
You hunted me down
ME CAZASTE Y ATRAPASTE
Like a wolf, a predator
COMO UN LOBO, UN DEPREDADOR
I felt like a deer in love lights
ME SENTÍ COMO UN CIERVO EN LUCES DE AMOR

You loved me and I froze in time
ME AMASTE Y YO ME CONGELÉ EN EL TIEMPO
Hungry for that flesh of mine
HAMBRIENTO POR ESA CARNE MÍA
But I can't compete with a she wolf who has brought me to my knees
PERO NO PUEDO COMPETIR CON UNA LOBA QUE ME HA HECHO CAER DE RODILLAS
What do you see in those yellow eyes
¿QUÉ VES EN ESOS OJOS AMARILLOS?
Cause I'm falling to pieces
PORQUE ME CAIGO A PEDAZOS

I'm falling to pieces
ME CAIGO A PEDAZOS
I'm falling to pieces
ME CAIGO A PEDAZOS
I'm falling to pieces
ME CAIGO A PEDAZOS
Falling to pieces
CAIGO A PEDAZOS

Did she lie in wait
¿ACASO ELLA SE QUEDÓ REPOSANDO?
Was I bait to pull you in
¿FUI YO LA CARNADA PARA ATRAERTE?
The thrill of the kill
LA DIVERSIÓN DE MATAR
You feel, is a sin
QUE SIENTES, ES UN PECADO
I lay with the wolves, alone it seems
ME QUEDO CON LOS LOBOS, AL PARECER SOLA
I thought I was part of you
YO PENSABA QUE ERA PARTE DE TI

You loved me and I froze in time
ME AMASTE Y YO ME CONGELÉ EN EL TIEMPO
Hungry for that flesh of mine
HAMBRIENTO POR ESA CARNE MÍA
But I can't compete with a she wolf who has brought me to my knees
PERO NO PUEDO COMPETIR CON UNA LOBA QUE ME HA HECHO CAER DE RODILLAS
What do you see in those yellow eyes
¿QUÉ VES EN ESOS OJOS AMARILLOS?
Cause I'm falling to pieces
PORQUE ME CAIGO A PEDAZOS

I'm falling to pieces
ME CAIGO A PEDAZOS
I'm falling to pieces
ME CAIGO A PEDAZOS
I'm falling to pieces
ME CAIGO A PEDAZOS
Falling to pieces
CAIGO A PEDAZOS

No hay comentarios.:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...