LANA DEL REY - "HIGH BY THE BEACH"


TÍTULO: HIGH BY THE BEACH (EN LO ALTO DE/ALTO POR LA PLAYA)
ARTISTA: LANA DEL REY


Boy, look at you looking at me
CHICO, MÍRATE MIRÁNDOME
I know you know how I feel
SÉ QUE SABES COMO ME SIENTO
Loving you is hard, being here is harder
AMARTE ES DIFÍCIL, ESTAR AQUÍ ES MÁS DIFÍCIL
You take the wheel
TOMAS EL VOLANTE
I don't wanna do this anymore
NO QUIERO HACER MÁS ESTO
It's so surreal, I can't survive
ES TAN SURREALISTA, NO PUEDO SOBREVIVIR
If this is all that's real
SI ESTO ES LO ÚNICO REAL

All I wanna do is get high by the beach
LO ÚNICO QUE QUIERO ES LLEGAR A LO ALTO POR LA PLAYA
Get high by the beach, get high
LLEGAR A LO ALTO POR LA PLAYA, LLEGAR A LO ALTO
All I wanna do is get by by the beach
LO ÚNICO QUE QUIERO ES LLEGAR A LO ALTO POR LA PLAYA
Get by baby, baby, bye, bye
LLEGAR CARIÑO, CARIÑO, ADIÓS, ADIÓS
The truth is I never
LA VERDAD ES QUE YO NUNCA
Bought into your bullshit
ME CREÍ TUS MIERDAS
When you would be pay tribute to me
DE CUANDO ME IBAS A PAGAR TRIBUTO

Cause I know that
PORQUE YO SÉ QUE

All I wanna do is get high by the beach
LO ÚNICO QUE QUIERO ES LLEGAR A LO ALTO POR LA PLAYA

Get high baby, baby, bye, bye
LLEGAR A LO ALTO CARIÑO, CARIÑO, ADIÓS, ADIÓS

Boy look at you
CHICO MÍRATE
Looking at me
MIRÁNDOME
I know you don't understand
SÉ QUE NO ENTIENDES
You could be a bad motherfucker
PODRÍAS SER UN MALDITO HIJO DE PUTA
But that don't make you a man
PERO ESO NO TE HACE UN HOMBRE
Now you're just another one of my problems
AHORA SÓLO ERES OTRO MÁS DE MIS PROBLEMAS
Because you got out of hand
PORQUE QUEDASTE FUERA DE ALCANCE
We won't survive
NO SOBREVIVIREMOS
We're sinking into the sand
NOS HUNDIMOS EN LA ARENA
All I wanna do is get high by the beach
LO ÚNICO QUE QUIERO ES LLEGAR A LO ALTO POR LA PLAYA
Get high by the beach, get high
LLEGAR A LO ALTO POR LA PLAYA, LLEGAR A LO ALTO
All I wanna do is get by by the beach
LO ÚNICO QUE QUIERO ES LLEGAR A LO ALTO POR LA PLAYA
Get by baby, baby, bye, bye
LLEGAR CARIÑO, CARIÑO, ADIÓS, ADIÓS
The truth is I never
LA VERDAD ES QUE YO NUNCA
Bought into your bullshit
ME CREÍ TUS MIERDAS
When you would be pay tribute to me
DE CUANDO ME IBAS A PAGAR TRIBUTO
Cause I know that
PORQUE SÉ QUE
All I wanna do to us get high by the beach
LO ÚNICO QUE QUIERO ES LLEGAR A LO ALTO POR LA PLAYA
Get high baby, baby, bye, bye
LLEGAR A LO ALTO CARIÑO, CARIÑO, ADIÓS, ADIÓS
Lights camera action
LUZ, CÁMARA, ACCIÓN
I'll do it on my own
LO HARÉ YO SOLA
Don't need your money, money
NO NECESITO TU DINERO, DINERO
To get me what I want
PARA TENER LO QUE QUIERO
Lights camera action
LUZ, CÁMARA, ACCIÓN
I'll do it on my own
LO HARÉ YO SOLA
Don't need your money, money
NO NECESITO TU DINERO, DINERO
To get me what I want
PARA TENER LO QUE QUIERO
All I wanna do is get high by the beach
LO ÚNICO QUE QUIERO ES LLEGAR A LO ALTO POR LA PLAYA
Get high by the beach, get high
LLEGAR A LO ALTO POR LA PLAYA, LLEGAR A LO ALTO
All I wanna do is get by by the beach
LO ÚNICO QUE QUIERO ES LLEGAR POR LA PLAYA
Get by baby, baby, bye, bye
LLEGAR CARIÑO, CARIÑO, ADIÓS, ADIÓS
The truth is I never
LA VERDAD ES QUE YO NUNCA
Bought into your bullshit
ME CREÍ TUS MIERDAS
When you would be pay tribute to me
DE CUANDO ME IBAS A PAGAR TRIBUTO
Cause I know that
PORQUE SÉ QUE
All I wanna do to us get high by the beach
LO ÚNICO QUE QUIERO ES LLEGAR A LO ALTO POR LA PLAYA
Get high baby, baby, bye, bye
LLEGAR A LO ALTO CARIÑO, CARIÑO, ADIÓS, ADIÓS
High
ALTO
High
ALTO
High
ALTO
High
ALTO
Everyone can start again
TODOS PUEDEN EMPEZAR DE NUEVO
Not through love but through revenge
NO POR MEDIO DEL AMOR SI NO QUE VENGANZA
Through the fire, we're born again
POR MEDIO DEL FUEGO, NACEMOS DE NUEVO
Peace by vengeance
LA PAZ POR VENGANZA
Brings the end
TRAE EL FINAL

No hay comentarios.:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...