SIA - "CHANDELIER"


TÍTULO: CHANDELIER (CANDELABRO)
ARTISTA: SIA


Party girls don't get hurt
LAS CHICAS FIESTERAS NO SUFREN 
Can't feel anything, when will I learn
NO PUEDO SENTIR NADA, ¿CUÁNDO VOY A APRENDER?
I push it down, push it down
LO APRETARÉ, APRETARÉ

I'm the one "for a good time call"
SOY AQUELLA DE "LLÁMAME... QUE TE ATIENDO"
Phone's blowin' up, they're ringin' my doorbell
EL TELÉFONO ESTÁ ESTALLANDO, ESTÁN TOCANDO EL TIMBRE DE MI PUERTA
I feel the love, feel the love
SIENTO EL AMOR, SIENTO EL AMOR

1,2,3 1,2,3 drink
1,2,3 1,2,3 UN TRAGO
1,2,3 1,2,3 drink
1,2,3 1,2,3 UN TRAGO
1,2,3 1,2,3 drink
1,2,3 1,2,3 UN TRAGO

Throw 'em back, 'til I lose count
LOS DEVUELVO, HASTA QUE PERDÍ LA CUENTA

I'm gonna swing from the chandelier, from the chandelier
VOY A NADAR DEL CANDELABRO, DEL CANDELABRO
I'm gonna live like tomorrow doesn't exist
VOY A VIVIR COMO SI EL MAÑANA NO EXISTIERA
Like it doesn't exist
COMO SI NO EXISTIERA
I'm gonna fly like a bird through the night, feel my tears as they dry
VOY A VOLAR COMO UN AVE POR LA NOCHE, SENTIRÉ MIS LÁGRIMAS MIENTRAS SE SECAN
I'm gonna swing from the chandelier, from the chandelier
VOY A NADAR DEL CANDELABRO, DEL CANDELABRO

But I'm holding on for dear life, won't look down won't open my eyes
PERO ME ESTOY AFERRANDO POR UNA QUERIDA VIDA, NO MIRARÉ ABAJO NO ABRIRÉ MIS OJOS
Keep my glass full until morning light, 'cos I'm just holding on for tonight
MANTÉN MI VASO LLENO HASTA EL AMANECER, PORQUE SÓLO ME ESTOY AFERRANDO ESTA NOCHE
Help me, I'm holding on for dear life, won't look down won't open my eyes
AYÚDAME, ME ESTOY AFERRANDO POR UNA QUERIDA VIDA, NO MIRARÉ ABAJO NO ABRIRÉ MIS OJOS
Keep my glass full until morning light, 'cos I'm just holding on for tonight
MANTÉN MI VASO LLENO HASTA EL AMANECER, PORQUE SÓLO ME ESTOY AFERRANDO ESTA NOCHE
On for tonight
POR ESTA NOCHE

Sun is up, I'm a mess
EL SOL SALIÓ, SOY UN DESASTRE
Gotta get out now, gotta run from this
TENGO QUE SALIR AHORA, TENGO QUE CORRER DE AQUÍ
Here comes the shame, here comes the shame
AQUÍ VIENE LA VERGÜENZA, AQUÍ VIENE LA VERGÜENZA

1,2,3 1,2,3 drink
1,2,3 1,2,3 UN TRAGO
1,2,3 1,2,3 drink
1,2,3 1,2,3 UN TRAGO
1,2,3 1,2,3 drink
1,2,3 1,2,3 UN TRAGO

I'm gonna swing from the chandelier, from the chandelier
VOY A NADAR DEL CANDELABRO, DEL CANDELABRO
I'm gonna live like tomorrow doesn't exist
VOY A VIVIR COMO SI EL MAÑANA NO EXISTIERA
Like it doesn't exist
COMO SI NO EXISTIERA
I'm gonna fly like a bird through the night, feel my tears as they dry
VOY A VOLAR COMO UN AVE POR LA NOCHE, SENTIRÉ MIS LÁGRIMAS MIENTRAS SE SECAN
I'm gonna swing from the chandelier, from the chandelier
VOY A NADAR DEL CANDELABRO, DEL CANDELABRO

No hay comentarios.:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...