MAJOR LAZER feat. ELLIE GOULDING & TARRUS RILEY - "POWERFUL"


TÍTULO: POWERFUL (PODEROS@)
ARTISTA: MAJOR LAZER feat. ELLIE GOULDING & TARRUS RILEY


[Ellie Goulding:]
Oh my my my, what you do to me
OH DIOS DIOS DIOS, ¿QUÉ ME HACES?
Like lightning when I'm swimming in the sea
COMO UN RELÁMPAGO CUANDO ESTOY NADANDO EN EL MAR
From the very first time we loved
DESDE LA PRIMERA VEZ QUE NOS AMAMOS
From the very first time we touched
DESDE LA PRIMERA VEZ QUE NOS TOCAMOS
Walking on wires and power lines
CAMINAMOS EN CABLES Y LÍNEAS DE ALTA TENSIÓN
When you put your body on top of mine
CUANDO PONES TU CUERPO SOBRE EL MÍO
Everytime that you lift me up
CADA VEZ QUE ME LEVANTAS
To the heaven and stars above
AL CIELO Y LAS ESTRELLAS ARRIBA

[Tarrus Riley:]
O lord of mercy
OH SEÑOR MISERICORDIOSO
I'm begging you, please
TE LO RUEGO, POR FAVOR
I'm feelin' drained
ME SIENTO AGOTADO
I need love
NECESITO AMOR
You charge me up
ME CARGAS
Like electricity
COMO ELECTRICIDAD
Jumpstart my heart
LE DAS UN BUEN INICIO A MI CORAZÓN
With your love
CON TU AMOR

[Tarrus Riley & Ellie Goulding:]
There's an energy
HAY UNA ENERGÍA
When you hold me
CUANDO ME ABRAZAS
When you touch me
CUANDO ME TOCAS
It's so powerful
ES TAN PODEROSA
I can feel it
QUE PUEDO SENTIRLA
When you hold me
CUANDO ME ABRAZAS
When you touch me
CUANDO ME TOCAS
It's so powerful
ES TAN PODEROSA
There's an energy
HAY UNA ENERGÍA
When you hold me
CUANDO ME ABRAZAS
When you touch me
CUANDO ME TOCAS
It's so powerful
ES TAN PODEROSA
I can feel it
QUE PUEDO SENTIRLA
When you hold me
CUANDO ME ABRAZAS
When you touch me
CUANDO ME TOCAS
It's so powerful
ES TAN PODEROSA

[Ellie Goulding:]
I couldn't leave if I wanted to
NO PODRÍA IRME SI ASÍ LO QUISIERA
Cause something keeps pulling me back to you
PORQUE ALGO ME SIGUE JALANDO HACIA TI
From the very first time we loved
DESDE LA PRIMERA VEZ QUE NOS AMAMOS
From the very first time we touched
DESDE LA PRIMERA VEZ QUE NOS TOCAMOS
The stroke of your fingers
EL TOQUE DE TUS DEDOS
The scent of you lingers
EL AROMA DE CUANDO TE QUEDABAS
My mind running wild
MI CABEZA SE VUELVE LOCA
With thoughts of your smile
CON PENSAMIENTOS DE TU SONRISA
Oh, you gotta give me some
OH, TIENES QUE DARME ALGO
Or you could give it all
O PODRÍAS DARLO TODO
But it's never enough, no
PERO NUNCA ES SUFICIENTE, NO

[Tarrus Riley & Ellie Goulding:]
There's an energy
HAY UNA ENERGÍA
When you hold me
CUANDO ME ABRAZAS
When you touch me
CUANDO ME TOCAS
It's so powerful
ES TAN PODEROSA
I can feel it
QUE PUEDO SENTIRLA
When you hold me
CUANDO ME ABRAZAS
When you touch me
CUANDO ME TOCAS
It's so powerful
ES TAN PODEROSA

I can feel it
PUEDO SENTIRLA
When you hold me
CUANDO ME ABRAZAS
When you touch me
CUANDO ME TOCAS
It's so powerful
ES TAN PODEROSA
There's an energy
HAY UNA ENERGÍA
When you hold me
CUANDO ME ABRAZAS
When you touch me
CUANDO ME TOCAS
It's so powerful
ES TAN PODEROSA
I can feel it
PUEDO SENTIRLA
When you hold me
CUANDO ME ABRAZAS
When you touch me
CUANDO ME TOCAS
It's so powerful
ES TAN PODEROSA
I can feel it
PUEDO SENTIRLA
When you hold me
CUANDO ME ABRAZAS
When you touch me
CUANDO ME TOCAS
It's so powerful
ES TAN PODEROSA

[Ellie Goulding:]
When you hold me in your arms
CUANDO ME ABRAZAS
Burns like fire and electricity
QUEMA COMO FUEGO Y ELECTRICIDAD
When you're close I feel the sparks
CUANDO ESTÁS CERCA SIENTO LAS CHISPAS
Takes me higher to infinity
QUE ME LLEVAN A LO ALTO DEL INFINITO

No hay comentarios.:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...