MILES KANE - "YOU'RE GONNA GET IT"


TÍTULO: YOU'RE GONNA GET IT (VAS A CONSEGURILO)
ARTISTA: MILES KANE



You're gonna get it,
VAS A CONSEGUIRLO
You're gonna get it now
VAS A CONSEGUIRLO AHORA
I'm gonna show you,
TE MOSTRARÉ
I'm gonna show you how
TE MOSTRARÉ CÓMO
I'm gonna raise it,
VOY A MEJORARLO
I'm gonna raise your game
VOY A MEJORAR TU JUEGO
You're gonna see,
VAS A VER
That we're not the same
QUE NO SOMOS LO MISMO

Chasing tail, 
BUSCANDO SEXO CASUAL
Like you're on a trail
COMO SI ESTUVIERAS EN EL CAMINO
What's the point 
¿CUÁL ES EL OBJETIVO
In knowing nothing at all?
DE NO SABER ABSOLUTAMENTE NADA?

Wasting time
PERDIENDO TIEMPO
Trying to find your bride
TRATANDO DE ENCONTRAR TU NOVIA
Burning my last fuse
QUEMANDO MI ÚLTIMO FUSIBLE
So I'll give you a clue
ASÍ QUE TE DARÉ UNA PISTA

You're gonna get it,
VAS A CONSEGUIRLO
You're gonna get it now
VAS A CONSEGUIRLO AHORA
I'm gonna show you,
TE MOSTRARÉ
I'm gonna show you how
TE MOSTRARÉ CÓMO
I'm gonna raise it,
VOY A MEJORARLO
I'm gonna raise your game
VOY A MEJORAR TU JUEGO
You're gonna see,
VAS A VER
That we're not the same
QUE NO SOMOS LO MISMO

Night enraged,
ENFURECIDO EN LA NOCHE
Locked in a cage
ENCERRADO EN LA JAULA
Well I'm breaking out
BUENO, ME ESTOY ESCAPANDO
I'm gonna scream and shout
VOY A GRITAR Y GRITAR

Thinking deep, I'm going in
PENSANDO PROFUNDAMENTE, ME VOY A METER
Don't say your vows on my parade
NO DIGAS TUS VOTOS EN MI DESFILE
Choosing sides and I wanna win
ELIJIENDO BANDOS Y YO QUIERO GANAR
Don't say your vows on my parade
NO DIGAS TUS VOTOS EN MI DESFILE

You're gonna get it,
VAS A CONSEGUIRLO
You're gonna get it now
VAS A CONSEGUIRLO AHORA
I'm gonna show you,
TE MOSTRARÉ
I'm gonna show you how
TE MOSTRARÉ CÓMO
I'm gonna raise it,
VOY A MEJORARLO
I'm gonna raise your game
VOY A MEJORAR TU JUEGO
You're gonna see,
VAS A VER
That we're not the same
QUE NO SOMOS LO MISMO

You're gonna get it, You're gonna get it now
VAS A CONSEGUIRLO, VAS A CONSEGUIRLO AHORA
You're gonna get it, You're gonna get it now
VAS A CONSEGUIRLO, VAS A CONSEGUIRLO AHORA
You're gonna get it, You're gonna get it now
VAS A CONSEGUIRLO, VAS A CONSEGUIRLO AHORA
You're gonna get it, You're gonna get it now...
VAS A CONSEGUIRLO, VAS A CONSEGUIRLO AHORA...

No hay comentarios.:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...