URIAH HEEP - "EASY LIVIN'"


TITULO: EASY LIVIN' (VIDA FÁCIL)
ARTISTA: URIAH HEEP


This is a thing I've never known before
ESTO ES ALGO QUE NO CONOCÍA
It's called easy livin'
SE LLAMA "VIDA FÁCIL"
This is a place I've never seen before
ESTE ES UN LUGAR QUE NUNCA HABÍA VISTO
And I've been forgiven
Y HE ESTADO PERDIDO

Easy livin' and I've been forgiven
VIDA FÁCIL Y HE ESTADO PERDIDO
Since you've taken your place in my heart
YA QUE HAS TOMADO TU LUGAR EN MI CORAZÓN

Somewhere along the lonely road I had tried to find ya
EN ALGÚN LUGAR A LO LARGO DEL CAMINO, INTENTÉ ENCONTRARTE
Day after day on that windy road I had walked behind ya
DÍA TRAS DÍA EN ESE CAMINO VENTOSO, HE CAMINADO DETRÁS TUYO

Easy livin' and I've been forgiven
VIDA FÁCIL Y HE ESTADO PERDIDO
Since you've taken your place in my heart
YA QUE HAS TOMADO TU LUGAR EN MI CORAZÓN

Waiting, watching
ESPERANDO, MIRANDO
Wishing my whole life away
DESEANDO MI VIDA COMPLETA SIN CESAR
Dreaming, thinking
SOÑANDO, PENSANDO
Ready for my happy day
PREPARADO PARA MI DÍA FELIZ
And some easy livin'
Y UN POCO DE VIDA FÁCIL

Somewhere along the lonely road I had tried to find ya
EN ALGÚN LUGAR A LO LARGO DEL CAMINO, INTENTÉ ENCONTRARTE
Day after day on that windy road I had walked behind ya
DÍA TRAS DÍA EN ESE CAMINO VENTOSO, HE CAMINADO DETRÁS TUYO

Easy livin' and I've been forgiven
VIDA FÁCIL Y HE ESTADO PERDIDO
Since you've taken your place in my heart
YA QUE HAS TOMADO TU LUGAR EN MI CORAZÓN
Easy livin' and I've been forgiven
VIDA FÁCIL Y HE ESTADO PERDIDO
Since you've taken your place in my heart
YA QUE HAS TOMADO TU LUGAR EN MI CORAZÓN

1 comentario:

Akro dijo...

Excelente como siempre!!
Muy pronto el video :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...